czwartek, 5 kwietnia 2012

Marchewkowe piersi z kurczaka

Szybki obiad poszukiwany na już. Co powinien miec? Kurczaka, to jasne. Jestem fanką, wielbicielką, maniaczką (niepotrzebne skreślic) tego ptaka. Słyszałam już, że powinien mi się znudzic. Zwłaszcza, że mam z nimi do czynienia praktycznie na co dzień. Nie znudził się. Jedynie wybieram coraz to nowe sposoby na przygotowanie jego. Dziś propozycja na szybkie, sycące i lekko słodkie danie.




Marchewkowe piersi z kurczaka

Składniki:
3 pojedyncze piersi z kurczaka
6 marchewek
majonez
sok z jednej pomarańczy
sól, pieprz, imbir,
masło

Przygotowanie:
Piersi pokroic w paski, przyprawic. Marchew zetrzec na tarce i poddusic z vegetą i gałką muszkatołową. Naczynie do zapiekania nasmarowac masłem, ułożyc piersi i dokładnie przykryc je marchewką. Majonez wymieszac z sokiem z pomarańczy i polac marchewkę. Piec 30 min w temp. 170°C Podawac z ugotowanymi ziemniakami polanymi sosem, który pozostał po pieczeniu.

A tak poglądowo etapy przygotowania:
kurczak
marchewka
sos
po upieczeniu

Przepis dodaję do akcji
Kurczak i spółka

Przepis pochodzi stąd:
http://www.wielkiezarcie.com/recipe15997.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz