poniedziałek, 7 lutego 2011

Tosty francuskie z Golden Syrup

Dwa posty jednego dnia? Jeśli są powody to tak. Dziś zaczął się Tydzień Francuski. Nie miałam wprawdzie w planie dziś już czegoś robić, ale moje palenie, a raczej rzucanie palenia powoduje, że jestem ciągle głodna. Chciałam zrobić coś szybkiego, ale nie standardowe kanapki. Wybór padł na tosty francuskie. Są szybkie, pyszne i można je podać na wiele sposobów ze względu na różnorodność dodatków, które można przy nich stosować. Nie byłam do końca pewna czy mogę się nimi podpiąć pod Tydzień Francuski, więc o pomoc w rozwiązaniu problemu poprosiłam wujka Google. Oto co się dowiedziałam: tosty francuskie
Mam nadzieję, że Joanna, która jest jego gospodynią zaakceptuje je.
Pierwszego zjadłam na słono, a mianowicie z żółtym serem, żeby było treściwie. Resztę zjadłam z Golden Syrup.

Tosty francuskie

Składniki
2 jajka
4 łyżki mleka
szczypta soli
łyżeczka cynamonu
6 kromek chleba tostowego
olej do smażenia

Przygotowanie
Z chleba odciąć skórki. Jajka, mleko, sól i cynamon rozbełtać. Olej rozgrzać na patelni. Nakładać na niego namoczone w mieszance kromki chleba. Smażyć do zrumienienia.
Stosować dowolne dodatki. Ja w tym przypadku postawiłam na Golden Syrup.

muffins

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz